søndag 29. mai 2011

Eg fant, eg fant!

 

Med mann og barn ventene i bilen skulle eg berre ein kjapp tur innom den lokale bruktbutikken denne veka! Kan tru det var ei som hoppa glad ut igjen med dette flotte bordet under armen til gi-bort-pris LYKKERUS
(og ein litt oppgitt mann som måtte hjelpe å bære)


Bordet er eit slikt bord eg berre har drømt om, og som eg stadig ser rundt om i blogglandia. Dei flotte beina er jo til å spis opp!!!!


Eg hadde nesten ikkje fått det i hus før eg var i gang med maling:) Og med den mørke grønnfargen blei det nokre strøk - trur nok eg må ha eit til og....


(Eg har fått spørsmål om hjerteranken min, om eg har nokre tips til å få den til å vokse og trives.... Egentlig ikkje...eg har ikkje akkuratt grønne fingara.....men trur den treng ein del lys og fuktighet... I tillegg klipper eg den av og til, og det som eg klipper av planter eg opp i potta samen med resten av planta. På den måten blir den litt "kraftigere")

Denne gang blei avklippet planta i ei ny potte. Så gjenstår det å sjå om den vil vokse og trives;)


Tusen takk for mange koselige tilbakemeldinger, det gleder meg virkelig!

Til slutt vil eg ønska dåke alle ei god ny veke, måtte sommaren snart komme

4 kommentarer:

  1. Hvor ligger den bruktbutikken??
    Det ble rett og slett nydelig når det ble ferdig:)

    SvarSlett
  2. Så flott bord!!!
    Skjønner godt at du ble hoppende glad ♥
    Et slikt et ønsker jeg meg og - veldig!!
    Så kjapp du var emd og male da, hihi, er noe med oss damer når vi først finner noe vi LIKER;))

    Ha en fin, ny ukestart ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  3. For eit funn!!! Kjempefint bord:) Og so fint du har pynta på det.

    Ønsker deg ei fin, ny veke♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  4. ååå knallflott bord......Står et å vente på meg på fitjar så eg ska få "låna"....Det va den plassen då....hehe

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...