onsdag 9. mars 2011

MALERKOSTEN - min beste venn☺

...Nei så gale er det ikkje, men det er jammen ikkje langt ifra:)
Eg elsker nemlig å mala, og grunnen er enkel - forandring fryder!!!!


Maleprosjektet dei siste dagene har vore denne gamle kommoden etter bestemora til mannen, ein krakk og nokre rammer. Etter ein omgang med pussepapir og litt maling passa kommoden fint inn i stova
Handtaka mangler, klarer ikkje bestemme meg...men eit lite innlegg av ein nesten ferdig kommode er vell lov...?



Den gamle dukkesenga på toppen av kommoden har mannen laga på sløyden...


Meir bilder fra stova kjem når malingsbøtta er rydda vekk og kommoden er heilt ferdig


Som nevnt maling er gøy! Og har eg ikkje noko å male,... lager eg (les mannen..) noko eg kan male:)


Av noko materiallrester fra kjelleren har mannen nemlig laga denne flotte kassen til meg
Snille mannen min, som berre ristar på hodet av alle mine krumspring:)
No har den nye kassen og' fått eit strøk med kvitmaling, og rommer både kokebøker og anna på kjøkkenet




Då skal rammene mine få eit siste strøk før dei skal opp på veggen


Ha ein superduper kveld folkens
Utrulig kjekt at du tok turen innom meg

Klem fra Torill

14 kommentarer:

  1. Enig med deg, maling er gøy, og forandring fryder!!! Så fint det ble, selv uten håndtak! Og den hjemmebygde kassen var lur!

    God onsdag!
    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  2. Det er artig med maling ja;)
    Herlig og lysne litt gamle møbler ♥
    Heldig dere er som arver så flotte saker, og den lille vuggen mannen din har laget var jo kjempesøt;)

    Her er det desverre ingen plass og stå og male, så jeg må vente til været tillater og stå ute, men da skal det males MASSE!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Digger å male små ting og møbler : D !! Går rundt å leter etter små prosjekter...de store må jeg (som Line over meg her) ta ute til våren...
    kos deg i malingsbøtten
    klem Tove

    ps de kassene mannen din lager var sååå fine : )

    SvarSlett
  4. Så koselig blogg! La meg te som følgar eg :-)
    Drive òg å male, litt her og litt der. Begynte til og med å mala lillegutt sitt nye kjøkken, før det va satt sammen... Litt gal i håve kanskje? :-)

    SvarSlett
  5. Flink du er da!!!
    So mykje fint du held på med:)
    Og kassa frå mannen likte eg veldig godt;)
    Flotte bilder frå heimen din.
    Mykje fint å zoome inn på...
    Inkl. katten i sofaen;)
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  6. Så flink du er!
    Her i huset ligg eit golv oppe i 2. etasje og ventr på meg og malekosten. No ventar eg kun på at mannen skal få på plass dørene, så skal nok kosten få svinga seg litt her og:)
    Håpar du finn nokon kjekke knottar :) -Men det er jo så mangen å velga og vraka mellom..

    Klem fra Miriam

    SvarSlett
  7. bra det er flere som har dilla på maling :)
    tar helt av her jeg også :D men alt blir så mye koseligere når det er lyst har jeg funnet ut :)

    klem

    SvarSlett
  8. Jeg deler også malergleden:) Det er så moro å se hvor forandret ting kan bli, bare med litt ny maling:)
    Flotte bilder av hjemmet ditt:) Du har det koselig:)

    Ha en flott torsdag:)
    W

    SvarSlett
  9. Forandring fryder ja, er sååå enig ! ♥ Men selvom jeg maler en del må jeg ærlig innrømme at dette ikke er en av tingene jeg er mest glad i. ;) Men fryder meg over forandringen når jeg er ferdig. :) Vakre bilder som alltid ! ♥

    Stor klem fra Anette

    SvarSlett
  10. Kjempekjekt å forandre møbler med litt maling..

    fine ting du maler..og skjønne bilder =))

    Ønsker deg en fin fredag =)

    klemmer

    SvarSlett
  11. Heisann!
    Så fine bilder du viser fra stua, og så fin kommoden ble! Gleder meg til å se mer :-)

    Tusen takk for koselig hilsen hos meg :-) Ha en fin fredag! Klem fra Livy

    SvarSlett
  12. Nøj fik lige øje på din blog hos min søde blog ven Hverdagsmamma.Den vil jeg glæde mig til at følge.Du er velkommen til at kigge forbi min.Kram Else

    SvarSlett
  13. Eg hadde min høgt elska målekost framme igår, og ikveld skal eg til igjen;) Det er så moro å sjå kor tinga endrar seg. Får nesten litt "kick" av det;)
    Masse flott du har måla:) Flotte bilder!
    Ha ein super dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  14. Hei Torill! Har endeleg somla meg til å ta utfordringa di, men no er det gjort, svara ligg på bloggen min :) Ha ein fin lørdag!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...