søndag 21. november 2010

SKOGEN MED INN:)

Eg har fått julatre på kjøkkenet;) Rettnok ikkje eit stort julatre, men eit lite søtt som eg kan ha på bordet. Har sett mange sånne her i bloggverden...og no har eg og' eit:) Har pynta det med englar og eit god jul skilt (er lov da no....er jo advent neste helg?)



Har vore mange forandringar på sinkfatet her på kjøkkenet i da sista....men sånne små forandringar gjer så mykje:) Eg er utrulig glad i å pynta med sånne fat!

Det er ikkje berre julatreet som har blitt med inn... Denna vrihasselen var eg hos mamma og fekk:) Den og' er pynta med engler og hjerter, og heng ved pipa.



Då eg først var i gong med fotoapperatet var det berre å fortsette. Så her kjem nokre bilder fra stova vår i kveld:)
(litt mørke, men men.....)




Golvet i stova og på kjøkkenet er altfor mørkt!!!! Veit ikkje kor eg var når eg valgte ut det! Men da må eg nok berre leva med. Men det mørke golvet på soverommet vårt...da har eg gjort noko med.....men da skal du få sjå ein anna dag;)


Til slutt eit bilde av løkane eg kjøpte på Plantasjen i dag - til 70%:)
Så eg skal ut å planta løkar til veka:)


Då var helga snart over, og me er klar til å ta fatt på ei ny veka:)
Ha ein fortsatt fin kveld alle sammen:)
Klem:)

1 kommentar:

  1. Hei:)

    Tusen takk for gode ord inne hos meg, det varmer hjertet:)
    Kjempefin blogg du også har, og dere har et nydelig hjem og to vakre prinsesser:):)
    Legger meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre:)

    Klem Lise

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...