lørdag 29. januar 2011

Ein anelse grønt på kjøkkenet☺

 Her i huset har det plutselig lurt seg inn nokre grønne detaljar på kjøkkenet
Eg har egentlig ikkje vore så glad i grønt, men merker at eg plutselig syns det er fint


Den egentlige grunnen til denne plutselige interessa for grønt er denne gamle kjøkkenvekta. Den fant eg på finn.no, og før eg visste ordet av det hadde eg kjøpt den☺

Vekta er kjempefin syns eg, men føler ikkje heilt den har funne seg til rette på kjøkkenet....men det kjem nok når eg har fått flytta litt på den☺


Denne Green Gate boksen snopa eg meg i dag. Og den passa jo veldig godt sammen med den nye vekta

♥ ♥ ♥

Så mens eg prøver å bli venn med mi nye kjøkkenvekt, ønsker eg alle der ute ei fortsatt fin helg♥

Klem

4 kommentarer:

  1. Friskt & vårlig med litt grønt :) Vekta var kjempefin da!!
    Fortsatt god helg der og :)

    SvarSlett
  2. Å, slik vekt ønsker jeg meg å♥
    Men helst i lys turkisfarge, de er sååå nydelige.

    Men var lekkert med litt grønne detaljer hos deg, frisker opp med litt farger!

    God Søndag,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  3. Nydelege detalj-bilder frå kjøkkenet ditt!
    Og DEN skjønne grønfargen på vekta og boksa frå GG:)
    Likte so godt flaska med lys i også...

    Ønsker deg ein strålande søndag♥

    Klem Mette.

    SvarSlett
  4. nydelig vekt : ) Heldig som fikk kjøpt den ja!! La meg til som følger hos deg!! Flott blogg
    klem Tove

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...