lørdag 8. januar 2011

Soverommet

Eg har tidligere fortalt kor lei eg er av alle dei mørke golva våre.... Huset vårt er berre 5 år så eg skjønner ikkje korleis me kunne finne på å legge desse golva!!! (grrrrr)

Men no til saken! Eg MALTE (laminat)golvet på soverommet kvit før jul:)
Syns det blei kjempefint og er storfornøyd:)
(har sjølvsagt gløymt å ta førbilde)


Malingen eg har brukt er den nye 3 stjernes gulvmaling som mann kan male både laminat og parkettgolv med. 3 strøk og det mørke golvet var vekk!!!! :) :) :) Både vegger og golv er malt i fargen eggekvit.
Trur nok loftstova blir neste. Gleder meg allerede:)
Så mykje lysare og lettare:)


Garderobeskapa her har me kjøpt på Ikea. Dei har "me" saga til sjølv for å utnytte skråtaket mest mulig.


Me snakkes:)
 God natt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...