tirsdag 7. desember 2010

Fridag:)

Etter nokre travle veker på jobb pga omlegging til nytt datasystem er det deilig å få tilbake den eine fridagen i veka - både for store og små:)
Så i dag har me berre kost oss, fyrt i ovnen, spist frokost til God Morgen Norge og putla med huslige ting:)


Då eg kom ut på kjøkkenet i stad tok eg ein pepperkaketjuv m/sovesveis på fersken;)
"Eg maka sånn jeta, mamma?" (Eg smaka sånn hjerta,mamma)


Den nye duken på kjøkkenbordet er faktisk eit rødt kjøkkenhankle som har fått seg ein omgang med strykehjernet;)



Adventslysa har me fyr på kvar dag. Kjekt med kubbelys, dei brenn så lenge:)


Her er det vist ei som vil inn i varmen:)


Mens mammo har gått rundt å rydda, tørka, flytta og pynta......har Liva pynta litt ho og;) Hopsi Deisi og vennene har inntatt den "gamle kassen". Den var eg så heldig å få kjøpa på Ica Maxi (av alle plassar) for ei stund tilbake. Kassen er kjempe tøff, og kjekk å ha både blad, tepper eller ved i....for øyeblikket blad, som Liva og har rydda i idag...


Fuglehuset oppå kassen kjøpte eg på Pandura Hobby, då var det ubehandla. Men etter ei strøk med terrassebeis blei det kjempefint:)


No skal me ut å nyte det flotte veret før formiddagskvilen:)

Ha ein flott Tirsdag:)

2 kommentarer:

  1. Åh så god Liva er! Og så fine nisser du har:-D Du er jammen flink du. Vist du sku bli lei av å pynta og fiksa i ditt eget hus kan du få lov te å komma te meg å fiksa..... Klem Gro:-))

    SvarSlett
  2. Så utrulig fint du har da Torill! Og ikkje minst ei nydelig lito jenta :)

    Helsing Camilla :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...