torsdag 30. desember 2010

"Takk for det gamla"

No er snart 2010 over, og 2011 bankar på:) Me skal feire nyttår på Fjelberg i år, hos mannens søster og hennes familie. Dei bur på gard så me gleder oss til ei rolig og fredfull feiring i godt lag:) Me blir 3 familiar rundt bordet, 6 voksne og 6 barn. På programmet står god mat (Gro er nemlig verdens beste kok), voksendrøs, barnelek, pakkelek og sjølvsagt fyrverkeri:)


Her kjem litt bilder fra stova vår i kveld. Begynner å bli litt lei julepynt og rødt no, så derfor litt ikkjejulebilder... Har faktisk så smått begynt å rydde jula litt vekk...






Eg ryddar jula vekk samtidig som eg kjøper ny julepynt......;)
Måtte berre vise juletrea eg fant på salg hos Skeidar! 150,- kr for begge to:) Så til neste år blir det juletre på jentene sine rom og':)



 Med eit siste julebilde, før me snart legg jula på hylla for denne gong, vil eg ønska dåke alle eit godt nytt år og takk for da gamla:)

Tusen takk for at dåke har kikka innom meg:)
Og tusen takk for alle dei fine bloggane eg har fått kikka innom:) Dåke e den beste inspirasjon eg kan få!!

Glede meg til eit nytt BLOGGår:)
Godtnyttårklem fra meg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...