søndag 5. desember 2010

Juleevangeliet


Eg har kjøpt meg denne nydelige fyrstikkeska i helga, der juleevangeliet står skrevet på baksida:) Syns den er så fin!:) Ingenting er kjekkare enn når ein kan pynte med ting som og er til nytte:) (Ikkje sant kjære?:)) 


...ikkje berre inneheld den fyrstikker men i tillegg har eg jo heile juleevangeliet om eg skulle få bruk for det;) :):):)


***



Til slutt kan eg fortelja at det har flyttet ei lita mus inn i sinkhuset mitt:)

Ha ein fin kveld og ei fin ny veke:)

1 kommentar:

  1. Hei hei!
    Så fint at du la igjen en kommentar hos meg for da fant jeg din kjempe fine blogg!!
    Her var det masse inspirasjon! Me like! Juleevangeliet på baksiden av fyrstikkesken var en super god ide!
    Klem Linn

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...