tirsdag 15. februar 2011

Fridag og husvask

Her har det vore fridag og husvask i dag
Ja for det er ofte det fridagen min blir brukt til. Men må innrømme at eg liker det litt og....ikkje å vaska, men alt det andre, flytte, bytte, ordne, fikse...og flytte og bytte litt igjen
Hybelkaninene...eller langhåra rasekaniner er vell rette ordet, har herja vilt heilt siden før helga, så dette var godt 


Litt maling har det og blittDet gamle vinduet har fått eit strøk eggehvit og endelig kommet opp på veggen. (Ja, ting blir hengt opp LENGE før det er tørka her i huset - eg er så utolmodig, klarer ikkje venta) Vinduet fant eg på Svartasmoget (søppelfyllinga her på Stord) Eg må sei mannen blei litt flau då me i haust var der for å hente kompostjord og eg fant dette vinduet i ein haug, og spurde mannen som jobba der om å få det med heim


Eg brenn mykje telys, så eit norgesglass fylt med telys står lett tilgjengelig oppå den gamle trekassen (kjøpt på Ica Maxi av alle plasser)
Kassen er veldig kjekk å oppbevare ting i....pledd, interiørblad, leiker, ved, ja egentlig alt mulig. Ønsker meg fleire sånne....




Ein aldri så liten tur på Gjennbruk blei det og tid til i dag
Der fant eg denne lampefoten som skal få bli kvit, og ei søt lita blomsterpotte


Deilig å ta kveld i eit reint og ryddig hus, berre så domt det ikkje er fredag
Det hadde passa så bra no...reint hus og fredag.....


 



Til slutt vil eg ønska alle som titter innom ein fin Tirsdag


Her står Spinning på timeplanen, før eg og mannen skal tilbringe resten av kvelden med beina høgt foran TV
(og med pc'en på fanget. Eg skal nemlig ha meg ein runde i blogglandi....har blitt dårlig med det i det siste)

Ha ein fin kveld

Klem fra Torill

6 kommentarer:

  1. God kveld Torill ! :)

    Så herlige bilder du viser, det er så vakkert hjemme hos deg. ♥

    Det er veldig deilig å ha det rent og pent ja, og etterpå kan man slappe av med god samvittighet. ;)

    Jeg er også veldig glad i disse kassene og vil ha flere. Kjempefine ! ♥

    Ønsker deg en nydelig kveld. ♥

    Stor klem fra Anette :)

    SvarSlett
  2. Vakkert i stova di♥

    NYDELEGE bilder:)

    Ja,desse kassene er kjempe kjekke,til mykje:)

    Hørtest så godt ut med spinning..Eg måtte avbestille min treningstime..rett og slett ikkje heilt frisk av influensa endå.

    Kos deg i sofaen i kveld♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  3. Herlig med en fridag : ) Her var vi ikke hjemme før i 18 tiden, men har rukket å vaske huset og fått ungene i seng : D Hærlig!! Nå er det beina høyt opp og aavslapping på høyt nivå ; )
    Kos deg
    klem Tove

    SvarSlett
  4. Hei.
    Tusen takk for koselig hilsen til meg :)
    Ja, det er så deilig når vaske-jobben er gjort :)
    Ha en fin dag!
    Klem Anita

    SvarSlett
  5. Hei Torill! Så fine bilder! No har eg lagt meg til som følger av bloggen din, håper det er greit. Ekstra kjekt å følge nokon ein veit kven er. Har lenge vore anonym blogger og då har eg ofte kikka innom deg. No har eg laga min eigen blogg, du er velkommen innom der. Helsing barndomsnaboen din Kristina

    SvarSlett
  6. Så masse fine bilder og inspirsjon hos deg. Må legge meg til som følger eg:-))

    Hjerteklem Linda:-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...