torsdag 3. februar 2011

Min første AWARD - Beautiful blogger

Eg har fått min første award Kjempestas Awarden beautiful blogger fekk eg av Ellen med den flotte bloggen La bella vita.
TUSEN TUSEN TAKK   


Med awarden følger det nokre spørsmål,
og her kommer mine svar:

1. Ta opp nærmeste bok, slå opp på s. 18 og se linje 4, hva står der? 
Oiiii, kan ikkje akkurat skryte på meg at eg har mykje bøker rundt meg....interiørblad derimotMen det er vell ikkje lov....så det nermeste eg kjem ei bok i dag må bli ei kokebok - Den store FINGERMAT kokeboken. Og på side 18 står oppskrifta på Pizzetta-Brikker
*
2. Hva var det siste du så på TV?
God Morgen Norge i dag tidlig (har nemlig vore heima med febersjuk minstejente i dag)
*
3. Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå?
Tv'en......ein dårlig uvane, men den står egentlig alltid på om kvelden, enten eg ser på den eller ei. For øyeblikket står den på TV2 - "Svendsen om Hansen og Jensen". Dersom eg høyrer ekstra godt etter høyrer eg faktisk varmepumpa og
*
4.Når var du sist ute og hva gjorde du da?
For 1 time siden, då var eg på Spinning
*
5. Hva har du på deg nå?
Egentlig burde eg gått opp og skiftet før eg fylte ut dette.....for eg sitt her i ein ullstilongs og ein rosa Devold ullgenser (skikkelig lekkert!!!) Men det er sånn eg liker å ha det etter trening og eg berre skal slappe av i sofaen
- behagelig
 *
6. Hva het den siste filmen du så?
Tomme Tønner, den såg eg sammen med mannen før han reiste i Nordsjøen
7. Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet? 
Aldri!! Eg er altfor knytta til familie og venner. Og ikkje minst er eg veldig heimakjær


Eg vil gjerne gi awarden videre til desse flotte bloggane.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...