torsdag 10. februar 2011

Mitt beste bruktfunn


Anettes Hus har ein utfordring gående, kor ein skal visa sitt beste bruktfunn...

Eg har ikkje veldig mykje brukt her i huset, men eg har mine skattar eg og
Denne flotte sauebjella som heng på kjøkkenet vårt syns eg er så fin
 Den hang i si tid rundt halsen på ein av sauene min mann hadde då han var ung og budde heima Bjella har inngravert både navn og telefonnummer.

Det er ikkje den store skatten....men likevell ein kjær og verdifull pynt for meg

Då vil eg ønska alle ei god natt

Da e snart helg!!!!!!
Jippi 

♥Klem


2 kommentarer:

  1. Hei Torill!
    Så koselig å høre at man er savnet!! Tusen takk! Og det er helt supert å være (nesten) tilbake! Så mye som har skjedd rundt omkring og mange flotte innlegg jeg har gått glipp av på bloggene deres!
    Sauebjellen var super den! Det er det den betyr for deg som er viktig vet du ;)
    Ha en superflott helg da!
    klem fra Laila

    SvarSlett
  2. Hei Torill ! :)

    Sauebjellen syntes jeg er både dekorativ og veldig fin. ♥ Koselig med slike gamle skatter, og enda mer sjarmerende når det ligger minner bak. ♥

    Ønsker deg og dine en nydelig lørdag ! ♥

    God klem fra Anette :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...