lørdag 5. februar 2011

Loppemarked og auksjonar


Dette bordet (eller...desse, det er nemlig tre bord i eit) kjøpte eg på min første auksjon like før jul - 60 kr, det kallar eg eit KUPP!

Loppemarked og auksjonar er det IKKJE mykje av her eg er fra... Kunne så ønska det fantes fleire, -det er jo så kjekt
Kanskje eg kan finne eit loppemarked i sommerferien....
JA, i sommar då skal eg på loppemarked 
Kor? Da veit eg ikkje heilt endå
SMILER


Bordet var mørkebrunt, men som alle andre ting her i huset har det fått ein omgang med den kvite malekosten min

♥ ♥ ♥



Ønsker alle ei fortsatt fin helg  

Klem

8 kommentarer:

  1. Kjempefine og koselige bilder!
    Loppemarked skulle det vært MASSE mer av!!!
    Jeg har også et settebordsett i kjelleren, klar til maling:) kanskje det var dette som skulle til for å sette meg igang:) takk for inspirasjonen:)
    God helg videre! KLEM

    SvarSlett
  2. 60,- for alle tre? :O
    Det er jo virkelig kupp!!
    Heldig du :)

    Ikke så masse loppis her heller,
    men har en del bruktbutikker jeg pleier å svippe innom!

    ♥Klem Jatte♥

    SvarSlett
  3. Kjekt med SO flotte lopper:)
    Kjempefine i kvitt! Har berre sett brune før...
    Korr fint du har pynta opp på da ☺
    Mykje herleg stæsj ♥
    Og det hjertet med engelen er nydeleg:))

    Ønsker deg ein fin søndag Torill♥
    Klem Mette.

    SvarSlett
  4. Så fine bord. Og bare kr 60,- Har heller ikke tilgang til så mange loppemarked, men vi har en bruktbutikk men lenge mellom godbitene der.
    Fin blogg:-)

    SvarSlett
  5. Så kjekt at du ville være med på give awayen min slik at jeg fant den fine bloggen din! For et kupp det bordet var!!! Du tar veldig fine bilder!

    Veldig koselig at du ville følge min blogg! Jeg har lagt meg til som følger her, så titter jeg snart innom igjen! Tusen takk for titten!! Ha en fin søndag!
    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  6. Heisann Torill!!

    Kjempeflott blogg, e so glad eg snubbla over den;) Masse fint hos deg. Saa no kjem eg innom titt og ofta ska du sjaa!

    Loppemarked e da daarligt med heima ja, her i Brussel fin du dei over alt..og daa snakke eg skikkelige antikvitets marked, e heilt fantastisk. Men vanlig loppis er da ogsaa aa oppdriva. Berre som eit tips, paa ungane sin skule drar dei igang loppis ein gong i aaret, fast kvar mai maanad. Skulen "leiger" ut plass der du kan ha din plass for dine loppis ting. Det blir to fluer i ein smekk: skulen faar inntekt paa "leiga" og kaker/vaffler o.l som me foreldra lagar, til inntekt for f.eks nye boeker paa biblioteket/ leikar osv. Ungane og foreldra har ein sosial dag, og den som vil faar solgt sine ting ( gamle leiker, moeblar, barnekler..you name it) og tjener ein slant i samme slengen, som du daa kan finna noko "nytt" aa kjoepa for om ein vil. Mange har mykje skattar staandes som kan bli kjekt for andre kreative sjelar som deg sjoelv..saa kanskje du kan starta eit heima til vaaren? hehe;)

    Ser fram te aa foelga deg vidare!
    -Camilla i Belgia xx

    ps, blei litt langt ditta, pluss at eg manglar nokon bokstavar paa tastaturet..men du forstaar nok;)

    SvarSlett
  7. Det vil jeg kalle et kupp ja!!!Det er så gøy når en finner ting en ser muligheter med,å så billig:)Mine foreldre går endel på loppemarkeder,de pleier å kjøpe de litt større avisene rett før helga,der pleier det å stå når og hvor det er loppis;) Klem Caroline

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...