mandag 28. februar 2011

Hei, hei
Er berre innom for å gi eit lite livstegn fra meg
Har vore lite tid til blogging i det siste, men kjem sterkere tilbake


Nesten ved ein tilfeldighet ramla eg inn på Antikk og Samle Messa i Haugesund på søndag. Og der var det masse fint - det kan eg love deg!! Nokre småting fant eg meg, men hadde pengeboka tillatt det hadde nok meir blitt med heim....

Dette gamle bilde uten ramme falt eg pladask for....så søtt, så gammalt og så meg!
Mannen trudde det hadde klikka for meg når han fekk sjå det.... "kjøper me bilder av folk me ikkje kjenner og' no?!!!!!..."
 

Mann og barn har vinterferie denne veka,
og i måro har eg og' fri og det gleder eg meg til
 Skal berre vera heima og kosa meg
Litt hussysler og blogging blir det nok tid til...

Ønsker deg ein fin kveld

Klem fra Torill

6 kommentarer:

  1. Så nydelig bilde <3 Elsker gamle vintage bilder : ) Ønsker deg en hærlig fri dag i morgen...vår ferie starter på mandag : )) Gleder meg enormt!!
    Klem Tove
    ps har giwe away om du vil være med : )

    SvarSlett
  2. Hehe, akkurat samme kommentaren har jeg fått ang bilder av "folk vi ikke kjenner"! Jeg er så klart helt enig med deg, nydelig bilde!!

    Ha en nydelig fridag :)

    Klem

    SvarSlett
  3. SÅÅÅÅÅ VAKRE bilder♥
    Elskar det lyse,pastellar og detaljane..
    Bildet var berre SÅ nydeleg..Forstår godt du måtte ha det!
    Måtte smile av kommentaren til mannen din:) Synest det var noko kjendt;)hehe:)

    TUSEN ♥ TAKK for slike fine ord frå deg:)

    Ønskar deg ein kos kveld og ein kjekk dag i morga♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  4. God kveld;)
    Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg ♥
    Her inne har jeg aldri vært før, men for en kjempekoselig blogg og vakkert hjem du har!
    Legger meg som følger her hos deg;)

    Hehe, akkurat den der meldingen du fikk av din handyman har vi vel alle hørt, hihi... Bilder av folk vi ikke kjenner liksom;)

    Ha en flott fridag i morgen, kos dere!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Nydeleg bilde du har kjøpt!!!So sart og unikt...
    Ler godt av kommentaren til mannen din☺
    Ikkje so greit å henge med i alt vi damene tek med heim;)

    Kos deg masse på fridagen din♥
    Takk for gode ord hos meg.

    Ps: Ei utfordring inne hos meg til deg..
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  6. Så flotte bilder:)

    Deilig med litt fri.

    Ha en flott dag.

    W

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...