tirsdag 8. februar 2011

♥ You are Special ♥


At eg har hatt denne sjokoladen til pynt siden i sommar er eit lite under i seg sjølv. Eg er nemlig heilt GAL etter sjokolade! Men syns innpakninga er så fin at eg ikkje har klart å åpne den
 
No skal det seiast et eg har vurdert å åpne den og pakke den fint inn igjen uten noko inni.....

Grunnen til at jentene ikkje har rørt den er enkel - "da er berre pynt, ingenting inni" (fy meg, ka gjer eg ikkje for pynten min...)


Den rosa lykta fant eg på Nille her ein dag, og den passa jo perfekt til sjokoladen
Så no skal den få ligge litt til.....faktisk er den gått ut på dato og no...så den er sikkert ikkje noko god....garantert ikkje noko god lenger


Nok sjokoladesnakk!
Til helga skal Ektorp-trekka mine på vask. Det trengs virkelig, dei er GRÅ! 


Då stuper eg i kleshaugen som må legges sammen, og håper å komma opp igjen til sesongpremiere på Frustrerte Fruer  SMILER

Tilslutt vil eg ønska alle ein fortsatt fin Tirsdag

Klem fra Torill

4 kommentarer:

  1. Hihi det er godt gjort og ikke åpne den. Det hadde ikke jeg klart tror jeg ;-)
    Jeg er også en sjokolade elsker ♥ :-D
    Jaa her kribler det i fingrene etter å male og fikse på ting. Jeg har 4 uker igjen av mamma permisjonen og det er såååå mye jeg har lyst til å gjøre før jeg begynner å jobbe igjen ;-)
    Ser for meg at det blir en STOR overgang å begynne og jobbe igjen og da liten tid og ork til å male ol ;-)

    Ha en fortsatt fin kveld - håper du fikk med deg FF - det gjorde jeg ;-)

    KLEM ♥

    SvarSlett
  2. Hei hei!

    Takk for koselig kommentar hos meg:)
    Godt gjort å klare å la være å røre sjokoladen.. men helt enig at den tok seg veldig bra ut til pynt! Hi hi!!

    Så flott loppe bord du har fått tak i! Her i distriktet er det dårlig med loppemarked i vinterhalvåret-gjett om jeg gleder meg til våren!

    Ha en fin kveld, klem:)

    SvarSlett
  3. Ja den sjokoladeinnpakningen var virkelig fin,passet jo så så godt sammen med lykten fra nille...De har faktisk endel fin pynt på nille til tider,synes de har kommet seg når det gjelder pynteting de siste årene...Koselig stue du har:)Ha en fin dag...Klem Caroline

    SvarSlett
  4. Hei, så koselig blogg du har :) La meg til som følger også... Mye fint og variert - og nydelig hjem du har ♥ Ha en fin kveld videre. Klem fra Mette

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...