mandag 15. november 2010

STOVE/SOFAKROKEN VÅR:)

Heldige meg, eg har endelig fått meg kvit sofa!!!:) Eg klarte endelig å lura min kjære med til Ikea:) Kanskje ikkje så praktisk med kvit sofa når ein har små ungar i hus vil mange sei, men eg klarte ikkje holda meg lenger...


 Da e ein heilt enkel Ektorp sofa, men utrulig fin syns eg:)
Ungane blei levert til mi søster og me reiste til Stavanger:) Ein 2-seteren på taket og ein stol i bagasjerommet er virkelig å anbefale....:) Takke gudane for at ikkje ungane var med......lure på kor me skulle gjort av dei? :) :)



Så no har eg endelig fått det litt lysare i stova, for eg syns egentlig stova har vore litt for mørk.....


Fargane gjer det egentlig veldig lunt og varmt,...men ingenting er som ein kvit sofa:)


Dette søte mørke bordet har eg kjøpt på loppemarket for 60,- kr!! Planen er at det skal bli kvit, men syns det passa fint med det mørke her. Så det skal få vera sånn ei stund:)



Då vil eg ønska alle ein fortsatt fin mandag:) I morgon har eg fri så då skal eg kosa meg heima. Trening og husarbeid....blir nok litt blogging og skal du sjå;)

3 kommentarer:

  1. Å så fint da blei ;) Du e kjempe flik....
    *Renate*

    SvarSlett
  2. Kor kjekt med ny sofa!:-) Berre kvit sjokolade te jentene fra no av;-) klem fra Ruth & Marthe:-)

    SvarSlett
  3. Gratulera med ny sofa! Da blei kjempefint! Du har virkelig ein kjekke mann som har lyst å reise på IKEA:-)
    Og fuglehuset/materen er jo ein kjempelur julegave. Sånne tips er alltid kjekke:-) Klem fra Gro...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...