søndag 20. februar 2011

Vår i lufta♥


I dag har det virkelig vore vår i lufta
 DEILIG!!! Kunne faktisk kjenne varmen fra sola♥ Det flotte været fekk det til å klø i fingrene, så det blei litt forandring på trappa i dag


Alle løkane eg kjøpte på salg i haust ligg fortsatt i kjelleren....har jo vore frost i bakken siden før jul!!!!!...trur eg.. :o Vurderte å skyta dei ned i bakken i dag... I staden planta eg den eine posen med løker i denne flotte gamle bøtta. Med ein trollhassel og nokre fine steinar oppå blei det kjempefint syns eg


På trappa vår står og' eit vindu likt det eg har på veggen i stova. Kransen her har eldste jenta laga av skjell og fine steinar ho har funne i fjæra♥ Den fekk komme ut på trappa i dag, den passa jo så fint sammen med det grove og grå på trappa♥


Mens eg dulla med mitt i vårsola kokte jentene kakao til oss på stormkjøkkenet og mannen ordna med ved. Nytt vedskur er kommet opp og no begynner det å fylles opp Syns nesten veden er pynt i seg sjøl


♥ ♥ ♥




I dag har me i grunnen vore ute heile dagen! Kost oss sammen alle 4♥
Etter middag var det tid for kaffi og nysteikt brownies på terrassen♥


♥ ♥ ♥


Håper virkelig me får beholde det flotte været i veka som kjem♥

Ønsker alle ein superfiiiin kveld,
og ei god ny veke♥

6 kommentarer:

  1. Så fint innlegg Torill! Kjenner det klør i fingane når eg ser dei fine bildene frå trappa :) Ja, i dag har det vore superbra utevêr!! Kan godt beholda dette vêret ei stund :) Klem frå Anlaug

    SvarSlett
  2. Åååå, høyrest ut som ein herleg dag!!!
    Koselt med søndag, fri og familia rundt seg på ein solrik dag:)Fekk verkeleg vårfornemmelse av det herlege innlegget ditt♥
    Nydelege bilder... Og ja, vedstabelen er vakker i seg sjølv;)
    Har vore ein flott dag her også, med sol, skitur og småpussel...
    Ønsker deg ei god, ny veke.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  3. Ser ut til at dere har kost dere sammen ute idag:)Vi har og hatt nydelig solskinn,men det har vært kaldt med -9 grader,gikk en lang tur likevel;)Koselig du hadde gjort det på trappa di,gøy å plante litt i potter å kar,blir sikkert kjempefint til våren:)Ønsker deg en god ny uke:)Klem Caroline

    SvarSlett
  4. Oi, så fint det ble på trappa hos dere!!!
    Heldige som har så herlig vær da!!
    Her er det snø & is og nesten 10- , så å fikse på trappa her enda, kan jeg bare se langt etter!!! hehe

    Håper du får en fin ny uke! klem

    SvarSlett
  5. Så utrulig koselige bilder : ) Kjenner vårstemningen helt hit jeg: ) For her er det veldig lite som minner om vår....eneste påskeliljene jeg kjøpte på lørdag eller løk...trodde de skulle vare til påske, men neida ; ) De er helt gule nå : D !
    Tusen takk for koselige kommentarer hos meg -Blir så glad for hvert ord : )
    Ha en god natt
    klem Tove

    SvarSlett
  6. Hei vet ikke om meldingen jeg skrev gikk igjennon..Men det jeg skrev var. for en herlig søndag. Bloggen din er helt nydelig!!!
    Klem fra
    Lotta

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...