torsdag 13. oktober 2011

Nye vestar♥

Heldige er me som har ei farmor som er så flink å strikka:)


Då eg såg desse vestane var eg ikkje sein om å be svigermor om hjelp, siden eg sjølv ikkje er så flink med strikkepinnene;)
Vestane blei kjempe fine, samtidig som dei er så varme og gode...sånt liker mammaer og sånt liker små jenter som liker å pynta seg;)

Vester og oppskrifter finn du her på Sandnes Garn sine sider.


Då vil eg berre ønska dåke alle ein fortsatt fin høstdag:)
Her skinn sola, så me må ut!

Klem Torill

7 kommentarer:

  1. Søte jenter med fiine vester :)
    Så kjekt med flinke familiemedlemmer som lager slike gode fine plagg!!

    Endelig tittet sola frem ja, vi har vært på trilletur i over en time nå, og har fått røde roser i kinnene :) vitamininnsprøytning!

    SvarSlett
  2. Kjempefine vester til jentene dine! Så søte de er:-)

    Sånn vest har vært på strikkelista mi lenge, så nå må det bare snart skje;-)

    Ha en fin kveld:-)

    SvarSlett
  3. Nydelige vester og skjønne jenter ♥
    Er så koselig med slik bestemorstrikk;))

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. ~ Så skjønne jenter du har. De vestene var kjempefine! Så kjekt og få noe så fint:-)
    Også må jeg bare si at du har et utrolig koselig hjem med mange fine detaljer.

    Hilsen fra Signe ~

    SvarSlett
  5. Nydelige! Både jentene dine og vestene Torill!
    Tenker svigermor synes det er koselig å strikke til disse også jeg ;)
    Klem fra Laila

    SvarSlett
  6. Å,for nokre nydelege vestar!!!! Skjønn farge på dei og sikkert gode og varme:)
    So artig med like da;)

    Skjønne jenter du har Torill♥

    Ønsker deg ein fin fredag.
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  7. Kjempeflotte vester på nydelige jenter:)
    Det er godt å ha noen gode strikkeplagg nå når kulden setter inn.
    Vi og har hatt fine dager,så det nytes;)
    Ønsker deg og dine en god helg!
    Klem Caroline

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...