lørdag 15. september 2012

Kjøkkenbilder på ein lørdag

 Her kjem litt bilder fra kjøkkenet vårt.
Ikkje mykje nytt siden sist, men har fått ny lampe over kjøkkenbordet (eller ny og ny...eg fekk den til jul). Er kjempefornøyd med lampen, den gav liksom kjøkkenet eit litt røffare uttrykk, samtidig som den gir eit fint lys over bordet.

Glassflaska med den svarte korken fekk eg av mannen sist han kom heim fra reisejobb. Dei blei brukt til oljeprøvar fortalte han. Og heilt av seg sjølv fann han ut at det var nok ei slik flaska som konemor likte:) Og den passa jo perfekt og konemor blei hoppande glad!!! ..og ein smule rørt...kjenne han meg godt?
På kjøkkendisken går det fortsatt ein del i blått hos meg. Syns det er ein farge som passar så godt på eit kjøkken.
 Denne kvite herligheten fekk eg og' til jul:) 
Om den ikkje blir brukt kvar dag gjer det ingen ting - eg blir glad berre av å sjå på den;)
Til slutt vil eg sei tusen takk for fine helsingar under forrige innlegg Kjekt at dåke fortsatt finn veien inn her til tross for null innlegg siste halvår;)
 
Den skitne grautpanna fra lørdagsgrauten kom heldigvis ikkje med på bilde, men den skal eg vaska no;)
 
Ønsker dåke alle ein fortsatt fin lørdag
 
Klem fra Torill


7 kommentarer:

  1. Så utrolig koselig og fint kjøkken dere har!
    Så fine detaljer og rolige duse farger!


    God lørdag videre!
    KLEM

    p.s nå må du oppdaterer "litt om meg-boksen" med prinsen og :)

    SvarSlett
  2. Så fint dere har det på kjøkkenet!
    Jeg har både flueskap og kithen aid på ønskelista mi,men i mellomtiden får jeg nyte synet av det hos dere andre bloggere;)
    Heldige deg som har begge deler:)
    Ha en super lørdag!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  3. Så koselege bilder fra kjøkkenet ditt!! Likte lampa veldig godt. Har fått meir og meir sansen for små innslag av det indistruelle. Røft og tøft imot det kvite og søte.

    Ønsker deg ein fin lørdagskveld ♥

    Klem

    SvarSlett
  4. Så koselig kjøkken! Så fine ting :)
    Henger meg på og følger deg videre..
    =)
    P.s Hvis du fjerner "kommentarrobotgreiene" så blir det letter å kommentere hos deg. Har prøvd å poste denne tre ganger nå...hvis det ikke går nå , så gir jeg opp ;D

    SvarSlett
  5. Fine blogg! Fine heim! Slik såg ikkje mitt kjøkken ut idag;)
    Fine lørdag til deg og dine.

    Gina (ny følger:)

    SvarSlett
  6. Så fin blogg du har, og fiint kjøkken! :D
    Misunnelig på Kitchen Aiden din ;)

    Følger deg videre, håper du tar turen til meg også :)

    Natalie

    SvarSlett
  7. Savner innlegg fra deg :D
    Nydelig på kjøkkenet ditt!!! Har ikke vært noen god bloggvenn i det siste, så nå var det på tide å besøke og legge igjen noen ord :)
    klem Tove
    ♥♥♥

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...