torsdag 31. mars 2011

Har ikkje alltid vore like kvit☺

Eg har ikkje alltid vore like kvit, viss det går ann å sei det på den måten.....

Det har samla seg nokre svarte rammer oppgjennom åra her i huset og'. Men å la dei bli liggende i ei skuff syns eg var for gale, derfor har dei fått sin eigen plass no.


Dei er blitt til eit aldri så lite galleri i trappeoppgangen til 2.etg... så blir ikkje turen opp og ned så lang
Mange koselige bilder og mange koselig minner




Tenk at me no er kommet til APRIL!
Me har ei deilig tid foran oss folkens


Nyt den første april dagen i måro
(..og pass på så du ikkje blir lurt)

Klem

7 kommentarer:

  1. Kjempefin den bildeveggen din : ) Jeg har også noen sorte rammer enda ; ) Må ha litt kontraster : ) Men har mange møbler jeg vil ha lysere ja!!
    Her blir det 9 års feiring i helgen, så da blir det mye kos vil jeg tro ; )
    Ønsker deg en flott helg
    klem Tove

    SvarSlett
  2. Oioi, superfint galleri!!
    Er jo ganske fint med kontraster og da når mye av det andre er lyst! Så kommer ofte svart-hvitt bilder litt berde frem når det er mørk ramme irundt! :)
    God helg til deg ! KLEM

    SvarSlett
  3. Flotte bilder!
    Ha en fin helg ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Så flott det ble! Men pass på så dere ikke snubler ned trappa nå da, når oppmerksomheten rettes mot bildegalleriet, altså... :)

    Ha en nydelig helg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Kjempefin bildevegg. Fint å samle bildene på ein plass istadenfor å ha dei rundt omkring. Det samme har eg gjort. Syns det er veldig fint å ha litt bilder av familiemedlemmane på veggane i huset, det gir interiøret eit personleg preg. Ha ein fin dag :)

    SvarSlett
  6. Så stiligt! Du har gjort det som eg har tenkt i mitt hode lengre tid noi (og der blir det nok litt til). Men eg syns det blei eit kjempefint collage, og ser no at det skal komme i hus (men spørs om det blir kvite rammer)! Det er nemlig for gale å gjøyme vekk så mange fine bilder, syns eg!

    Ha ei nydlig helg!
    Klem Miriam

    PS! Det er ein award til deg inne hos meg.

    SvarSlett
  7. Da vet jeg hva jeg skal gjøre med trappegangen min også ;) Bare jeg får begynt med å sortere bildene i mine 3 bananesker..!
    Skulle vært gjort leeenge..
    Takk for inspirasjon!
    klem fra Laila

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...