lørdag 5. mars 2011

Utfordring♥


Har fått ei utfordring frå Mette med den koselege bloggen Fjellro-sa
Takk Mette, eg tar utfordringa:)

4 TV-program eg ser på:
Tid for hjem
God kveld Norge
Senkveld
Livet på vent

4 ting eg har gjort i dag:
Sove frampå
Pussa ein arva kommode
Støvsugd
Sett 3-mila....eller ser 3 mila

4 ting på mi ønskeliste:
Vår
Nye gardiner i stova
Green Gate kopper (blå)
Speilreflekskamera

4 ting eg likar dårleg:
Støv
Lite søvn
Løgn
Dagen då mannen reiser offshore


Eg sender utfordringa vidare til 2 damer med 2 flotte bloggane:



Med ein blå perleblomst ønsker eg alle bloggdamer ei finfin helg

Her skal me ut og nyte finværet etter 3-mila (Heia Norge!!!)



Klem fra Torill

5 kommentarer:

  1. Hei Torill.
    Kjekt at du tok utfordringa ☺
    Artig å lese svara dine/verte litt betre kjent;)

    Ønsker deg ei fortsatt god helg♥
    Klem Mette.

    SvarSlett
  2. Hei, hei.
    Koselig med "bursdagshilsen" :)

    Gratulerer med fint nytt GG servise! Jeg syne dette er kjempefint, men det blir nok pasteller på meg istedet :)
    Våren lar nok vente på seg her hjemme ihvertfall. Kom en god ladning med sne igjen i går!
    Ha en fin søndag :)
    Klem Anita

    SvarSlett
  3. Perleblomsten er bare så vakker...

    den er virkelig med på å lage en deilig vårstemning
    Klemme r

    SvarSlett
  4. perleblomster er så fine og minner meg om vår:) ha en fin søndag

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelig kommentar:)
    Artig å lese litt mere om deg:)
    Her er fridagen snart omme, men jammen var den god:)
    god mandags kveld:)
    klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...