mandag 20. desember 2010

JULEKJOLANE


Her er julekjolane til jentene i år. Eg har alltid likt å ha like kjolar til dei, men no er Thea blitt 8 år og måtte få ein litt voksnare kjole enn litlasøsto:) Men begge er lilla og eg er kjempe fornøyd:) Kjolane er kjøpt på Exit/Name It, og ikkje var dei dyre heller:)


I morgon tar ungane juleferie og då er det jammen godt å ha pappen heima fra Nordsjøen......for eg skal jobba tilogmed torsdag:(

Årets juletre er kommet i kjelleren.......burde visst stå der i to dagar før me tok det inn i stova.
"Supergrip"-juletrefoten blir i år bytta ut med noko som er mykje finare:)
Gleder meg:)


Ha ein fin Tirsdag.
Her blir det siste innspurt i måro, er nemlig min siste fridag før jul:)
Og den skal utnyttes til fulle.....uten å stressa;)

2 kommentarer:

  1. Nå blir jentene dine fine!
    Pleide å kle jentene mine likt når de var små jeg også. Kunne jo prøvd på det nå :DD
    Lykke til med morgendagens innsats i heimen!
    klem Laila

    SvarSlett
  2. Hei Torill! Så kjekt å oppdaga bloggen din (etter tips frå søstera mi Helene)! Du har det så fint i heimen din, likar så godt den landlige og lyse stilen. Eg har ikkje blogg sjølv endo, men syns det er veldig inspirerande og kjekt å følge med på andre sine bloggar. No kjem din til å bli ein av dei ;) Ønsker deg og familien din ei god jul! Helsing Kristina, barndomsveninna til Renate.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...