søndag 12. desember 2010

♥ To bloggbare julevaska jenterom ♥

Her har dei voksne vore litt trøtte i dag;) Etter ein kjempekoselig kveld hos Ann Kristin og Vegard med god mat og gode venner i går var det godt å ta det litt med ro i dag:)
Det blei ein liten tur gjennom skogen i nydelig ver, før det bar opp på loftet for å rydda jentene sine rom.
 Ein passende aktivitet på ein sådann dag;)


Timane gjekk og ryddig blei da:) Etter å ha gått gjennom både skuffer og skap blei det plutselig mykje bedre plass.
Bli med inn så skal du få sjå, mens det fortsatt er bloggbart;)


Som dåke ser er det rosa som råder på begge romma:)
Syns da skal vera "litt" rosa på eit jenterom eg:)



Akvariet fekk Thea til 8 årsdagen. Oppi har ho to gullfiskar, Milly og Molly.


Denne hylla laga eg då eg gjekk på ungdomskulen. Synes det er veldig koselig at den blir brukt i dag:)


Dette flotte bilde har Tante Klara Sofie (jentene si tante) mala til Thea, på ei kryssfineplate. Eit kjempefint bilde som ho har hatt på rommet sitt siden ho var baby.

 
Den rosa liftgardina med prinsessekroner fant eg på Princess, mens blomsterlampen over senga er kjøpt på Ikea.
  
  

Begge romma er mala i fargen eggekvit. Mens Thea har fått ein heil vegg rosa, har eg laga rosa rundingar (ved hjelp av heimelaga papirsjablongar) hos Liva.

Da blei litt av eit bilderas! Håpe ikkje dåke syns da blei for mykje:)

Ha ein fortsatt fin kveld og ei fin ny veke:)

♥ ♥ ♥

2 kommentarer:

  1. Åååå så flinke dåke er ;) kjempe kosli... alltid kjekt å rydda og ommøblera litt ;)
    Klem Renate <3

    SvarSlett
  2. Hei Torill. Takk for sist:) Så koslige rom jentene dine har! Du klara å legga sjelo i alt du:) (Til og med på ein sånn dag:) Ser at eg må begynna å gjera nåke i toppetasjen min snart. Kanskje ungane hadde vore der litt meir då;-) Klem Ann Kristin

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...