tirsdag 28. desember 2010

Kvit jul

I år fekk me ei nydelig kvit jul:) Ingenting er vell bedre enn å vakna til klar himmel og minus grader:)
Hos mamma og pappa 2.juledag var det fyr i bålpanna og onkel Ørjan var med å laga snøhytte:)



Eit perfekt julevær!



Minste jenta har fått feber igjen:( Så me to har kost oss inne i dag. Thea er på isen og prøver dei nye skeisene med tanta si, mens mannen er i skogen etter neste års ved. Veret er jo egentlig altfor flott til å vera inne i....

 

Det er på late dagar som desse at det alltid er ein overhengende fare for at eg endar i malingsbøtta;) Klare berre ikkje å la vær....... Kjenne eg blir litt flau....ein male ikkje i julo! Men da har altså eg gjort dei to siste dagane:o


Med dette fine bildet av duken og lysa eg fekk til jul av jentene mine ønsker eg dåke ein malingsfri og fin tirsdag:)

Klem:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...